بزرگترین مجتمع فروش عمده و خرده پوشاک استوک مارک دار اروپایی و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت حضوری و اینترنتی

محل لوگو

نظرسنجی سایت

کدام نوع پوشاک را بیشتر نیاز دارید؟

نحوه خرید محصولات مجتمع تجاری کیا استوک


نحوه خرید محصولات مجتمع تجاری کیا استوک

نحوه خرید محصولات مجتمع تجاری کیا استوک

روش خرید از مجتمع تجاری کیا استوک بدین ترتیب می باشد که ابتدا به صورت کامل سایت و کانال های تلگرامی و اینستاگرامی ما را مطالعه نمایید تا با استوک آشنا شده و در صورت باقی ماندن ابهام و یا داشتن سوالات بیشتر با کارشناسان ما تماس گرفته و پاسخ و راهنمایی های لازمه را دریافت نمایید .

پوشاک استوک با لباس تاناکورا فرق داشته و جهت کسب اطلاعات روی استوک چیست ؟ کلیک نمایید.

هدف ما ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان عزیز می باشد ، فروش ما وابسته به رضایت مشتریان می باشد . هر چقدر مشتریان عمده ی ما از این اجناس نتیجه ی بهتری دریافت نمایند بهتر و بیشتر با ما فعالیت خواهند نمود در نتیجه جهت ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان عزیز و نیز با توجه به حجم زیاد کار و تماس ها، لطفا به نکات زیر توجه فرمایید :

1- از پرسیدن سوالاتی که در سایت جواب داده شده پرهیز فرمایید.

2- خواهشمند است  زمینه ی کاری خود را دقیق مشخص نمایید، یعنی به چه صورتی فعالیت می نمایید ؟ مزون، مغازه یا فروشگاه و ... کارشناسان ما با توجه به این اطلاعات بهترین روش ها را معرفی می نمایند.

3- سابقه ی فعالیت در زمینه ی پوشاک را به کارشناسان ما اطلاع دهید.

4- اگر به هر دلیلی نیاز به اعتماد بیشتری نسبت به ما دارید این مورد را صادقانه به کارشناسان ما اطلاع دهید تا راه های اعتماد سازی را به شما عزیزان معرفی نمایند.

5- در چه شهری فعالیت دارید و سطح مشتریان شما در چه حدی است؟ یعنی جنس های ضعیف ، متوسط یا با کیفیت بالا می خواهند؟ چه رنج قیمتی می خواهید؟ مثلا برای یک ارزان سرایی که تمام پوشاک خود را با قیمت 10 و 15 هزار تومان می فروشد اجناس بالای 50 هزار تومان بی معنی خواهد بود و فروشنده ی ما نتیجه ی دلخواه را نخواهد گرفت.

 

نحوه خرید عمده پوشاک استوک :

با توجه به تنوع محصولات، سایز بندی، رنگ بندی، فصل فروش، قیمت، تعداد تکه، مدل و سال، موجودیت و ... حتما از آخرین اخبار و اطلاعیه های صادره در کانالهای مجازی کانالهای عمده Https://t.me/kiastock در تلگرام و https://instagram.com/kiastock در اینستاگرام و سایت های مجتمع تجاری کیا استوک کسب اطلاع کرده و با کارشناسان ما در واحد مدیریت بازرگانی و فروش مجتمع هماهنگی نموده تا با راهنمایی کاملتر و به روز شما را از نحوه دقیقتر فروش آگاه نمایند.

 

نحوه خرید خرد پوشاک استوک :

به کانال های تلگرامی مخصوص خرید خرده پوشاک استوک مراجعه نموده و از آخرین محصولات و اخبار دیدن نموده و اجناس استوک مد نظر خود را انتخاب نمایید . خرید های خرده را از طریق مجاری کانالهای خرده Https://t.me/csell در تلگرام و https://instagram.com/kiastock در اینستاگرام و نیز سایت های http://kiastock.ir   و  https://kiastock.com بررسی و انتخاب فرمایید.

 

نکات مهم در فروش پوشاک استوک :

1 - تمامی محصولات با توجه به اینکه طبق استانداردهای اروپایی تولید می شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

2- خریداران عمده ی پوشاک استوک می توانند قبل از دریافت جنس،  درخواست ارسال تصویری از اجناس نموده و یا قبل از خرید انبوه ، پک های کوچک خریداری نموده و بعد از حصول اطمینان تصمیم به خرید بیشتر نمایند.

3- امکان ارسال نمونه جنس ( با دریافت هزینه ) برای مشتریان عمده وجود دارد.

4- مشتری در خرید خرد و درصورت نداشتن رضایت می تواند جنس را ظرف 48 ساعت برگشت داده و مبلغ آن را بعد از کسر هزینه های حمل دریافت نماید.

 

کسب اطلاعات بیشتر با خواندن مقالات در زمینه استوک، کالای استوک و تاناکورا در لینک های زیر :

تنوع محصولات پوشاک استوک و کالاهای استوک ( تاناکورا نو و تازه )

 نحوه تضمین کیفیت و ضمانت خرید از فروشگاه استوک کالا

فروش کیلویی یا تکه ای پوشاک استوک ؟ کدام به نفع خریدار است ؟

 

تماس با مجتمع تجاری کیا استوک :

جهت ثبت سفارش، خرید، مشاهده تصاویر نمونه اجناس در کانال های تلگرام و اینستاگرامی و یا کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک بفرمایید :

تماس با ما

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 957590

دیدگاه های کاربران (0)

ایران - آذربایجان غربی - مهاباد - مرکز پخش پوشاک اروپایی

بزرگترین مجتمع فروش عمده و خرده پوشاک استوک اروپایی مارک دار ( پوشاک نو با برند اروپایی ) در مهاباد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما