بزرگترین مجتمع فروش عمده و خرده پوشاک استوک مارک دار اروپایی و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت حضوری و اینترنتی

محل لوگو

نظرسنجی سایت

کدام نوع پوشاک را بیشتر نیاز دارید؟

پوشاک استوک کیلویی یا تکه ای ؟


پوشاک استوک کیلویی یا تکه ای ؟

پوشاک استوک کیلویی یا تکه ای ؟


فروش پوشاک استوک و لباس تاناکورا به دلیل اینکه خرید آنها در اروپا به صورت کیلویی است در تاناکورای مهاباد نیز به صورت کیلویی به فروش می رسد و فقط در سطح خرده فروشی به صورت تیکه ای فروش دارد.


مجتمع تجاری کیا استوک بنا به دلایل ذیل تصمیم گرفته پوشاک استوک را به صورت تکه ای برای فروش بگذارد. شاید خیلی از خریداران عمده پوشاک استوک و لباس تاناکورا این سوال برایشان پیش بیاید که چرا به صورت تکه ای؟ چرا پوشاک کیلویی ندارید ؟


دلایل فروش تکه ای پوشاک استوک :


1- در پوشاک استوک به صورت کیلوی اجناس بد مدل و ضایعاتی وجود دارد و این اجناس همراه عدل ( بسته ) برای خریدار ارسال می شود ولی در فروش تکه ای پوشاک معیوب و بدمدل حذف شده اند.


2- خریدار بهتر می تواند تصمیم بگیرد و به راحتی جنس مورد نظر را از نظر دسته ( مثلا لباس مجلسی یا لباس زیر یا شال و ... ) انتخاب می نماید. در پوشاک کیلویی استوک انتخاب دسته ی پوشاک محدود بوده، مثلا فقط می گویند میکس زنانه یا میکس زنانه ی تابستانی ، میکس بچگانه و ...


3- خریدار پوشاک استوک به راحتی می تواند محاسبه نماید جنس ها را با چه قیمتی خریداری نموده و با چه قیمتی می تواند بفروشد. در فروش کیلویی این کار خیلی سخت بوده و نیاز به تجربه و دیدن میکس و جداسازی آن دارد.


4- در خرید تکه ای جنس ها کاملا مشخص است ولی در فروش لباس کیلویی تقریبا می توانیم بگوییم شانس دخیل است و ممکن است در یک میکس مدل ها و سایزبندی بهتری موجود باشد و در میکس دیگری به این صورت نباشد و یک سایز یا مدل تکرار بیشتری داشته باشد. این نکته اثر بسیار زیادی روی فروش و سود می گذارد و ما جهت رعایت عدالت و صداقت این روش را حذف کرده ایم.


5- با توجه به تجربه ی مجتمع کیا استوک و شناخت ما از مارک ها و جنس ها در یک کار ابتکاری سایز بندی اجناس را با مدل های دیگر که از نظر کیفیت و قیمت در یک حد باشند تکمیل کرده ایم. یعنی سعی کرده ایم سایزبندی کامل باشد ولی سایزبندی در یک مدل خاص کامل نیست مثلا شلوار زنانه سایز های مختلف را دارد ولی ممکن است سایز 38 آن مارک کیابی بوده و سایز 40 آن مارک اسمارا. لازم به ذکر است تا حد ممکن سعی کرده ایم که از یک مارک استفاده کنیم.
این نکته روی فروش اثر بسیار مثبتی داره و خریداران پوشاک استوک می توانند جنس های خود را راحت و در کمترین زمان بفروشند و مشکلات کمتری داشته باشند.


6- در فروش لباس استوک توجه به شهری که خریدار در آن فعالیت می کند خیلی مهم است چون فرهنگ و سلیقه ی هر منطقه باهم اختلافاتی دارند، مثلا مدلی در شمال بهتر فروش می رود ولی در تهران نه، یا در اصفهان پوشاکی فروش بیشتری دارد ولی در مشهد نه، در نتیجه خریدار خیلی راحت می تواند در خرید تکه ای این موارد را در نظر گرفته و رعایت نمایید.


7- در فروش تکه ای پوشاک استوک جنس ها از هم جدا شده و میکس نیستند، باید به این نکته توجه نمایید که در میکس هر تکه وزن مشخصی ندارد ، بعضی ها سنگین تر از بقیه هستند مثلا شلوار معمولا سنگین تر از تاب است و در اینجا فروشنده به راحتی می تواند سر مشتری را کلاه گذاشته و تعداد جنس های سنگین را در یک میکس افزایش دهد یا مثلا قیمت کیلویی پایین تری ارائه نماید و ... اما در فروش تکه ای این نکات کاملا مشخص است و صداقت در فروش کاملا مشخص می باشد.


8- در فروش تکه ای به راحتی می توان تصاویر اجناس را برای مشتری ارسال نمود ولی در فروش کیلویی فقط چند تصویر جهت نمونه ارسال می شود و خریدار باید به این تعداد تصاویر و صداقت فروشنده اعتماد نماید.


9- چون خریدار پوشاک استوک به صورت تکه ای می داند چه جنسی را نیاز دارد و می خرد در نتیجه بهتر می تواند آنها را بفروشد و سود بیشتری کسب می نماید.


10- در این روش هم فروشنده و هم خریدار به راحتی متوجه صداقت هم شده و رضایت کامل طرفین حاصل می شود.


11- در فروش تکه ای رنج قیمت مشخص است و جنس گران و ارزان با هم میکس نشده و فروشنده جنس ها را با درصد پایین و مشخصی می فروشد و خریدار هم جنس را با بهترین کیفیت و قیمت دریافت می نماید.
در خرید لباس تاناکورا و پوشاک استوک به صورت کیلویی، روند کار فروشنده به این شکل است که اول اجناس خوب را با حاشیه سود بالایی می فروشد و بعد جنس های با کیفیت پایین و ارزان را سود پایین تر بفروش می رساند، حال اگر درصد جنس های کیفیت پایین یا بد مدل زیاد باشد فروشنده جهت جبران ضرر مالی خود تصمیم می گیرد که با میکس ، تعداد تکه، ترکیب جنس خوب و بد ، افزایش حاشیه سود در جنس های خوب و ... ضرر مالی خود را جبران نماید.

و ...


اما مجتمع تجاری کیا استوک جنس ها را به صورت تکه ای و با حداقل حاشیه ی سود مشخص بفروش می رساند. همچنین چون پوشاک استوک بدون واسطه به دست این مجموعه می رسد، در هنگام خرید نکات مورد نظر رعایت می شود تا جنس دریافتی از بهترین کیفیت لازمه برخوردار باشد.
راز موفقیت مجتمع کیا استوک صداقت، همکاری با خریدار، کیفیت عالی ، راهنمایی درست ، مشاوره رایگان و قیمت مناسب اجناس می باشد.


خوشبختانه تمام خریدارنی که یکبار از ما خرید نموده اند تبدیل به مشتری های ثابت و وفادار ما شده اند و این برای ما بهترین سرمایه و اعتبار است.


برای آشنایی با مقالات بیشتر در زمینه پوشاک استوک و یا کالای استوک روی لینک های زیر کلیلک کنید :

استوک چیست ؟ و به چه چیزی کالای استوک می گویند ؟

نحوه خرید و سفارش استوک ( تاناکورای کاملا نو و بهداشتی )

نحوه تضمین کیفیت و ضمانت خرید از فروشگاه استوک کالا

 

جهت ثبت سفارش، خرید، مشاهده تصاویر نمونه اجناس در کانال های تلگرام و اینستاگرامی و یا کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک بفرمایید :

تماس با ما

  انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 959529

دیدگاه های کاربران (0)

ایران - آذربایجان غربی - مهاباد - مرکز پخش پوشاک اروپایی

بزرگترین مجتمع فروش عمده و خرده پوشاک استوک اروپایی مارک دار ( پوشاک نو با برند اروپایی ) در مهاباد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما