بزرگترین مجتمع فروش عمده و خرده پوشاک استوک مارک دار اروپایی و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت حضوری و اینترنتی

محل لوگو

نظرسنجی سایت

کدام نوع پوشاک را بیشتر نیاز دارید؟

سایز بندی پوشاک استوک


سایز بندی پوشاک استوک

سایز بندی پوشاک استوک

اولین اقدام برای یک خرید درست پوشاک استوک آگاهی داشتن از سایز لباس مدنظر و نیز دانستن مفهوم سایز پوشاک بهمراه اطلاع از سایز مناسب برای شما می باشد . حال جهت سفارش خرید اینترنتی پوشاک استوک ( لباس تاناکورا کاملا نو ) دانستن سایز های مختلف اجناس استوک تولید شده در کشور های مختلف با استاندارد های گوناگون است، در این روند سایز با روشی آسان اندازه گیری شده، سپس منطبق با جدول سایزبندی به استاندارد های مختلف قابل تعمیم است .
ابتدا باید بدانید که سایز دقیق‌ شما چند است؟ دانستن سایز دقیق و درست مهم‌ترین مورد در انتخاب لباس می باشد . مهم است لباسی را که انتخاب می‌کنید روی اندام‌تان بنشیند؛ یعنی نه گشاد باشد و نه تنگ بلکه باید در آن لباس احساس راحتی داشته باشید . مهم‌ترین جایی که ندانستن سایز گرفتارتان می کند خرید از فروشگاه‌ هایی است که امکان پرو لباس ندارند و یا زمانی را تصور کنید که یک‌ سفر به کشوری خارجی در پیش دارید و اطرافیان به شما پیشنهاد خرید لباس یا کفش به عنوان سوغات داده‌اند و شما هم استانداردهای درست لباس و کفش آن کشور را نمی‌دانید!

البته که نمی‌شود به چشمتان اعتماد کنید و سایزها را چشمی انتخاب کنید، چرا که امکانی برای تعویض لباس وجود ندارد! اما با دانستن سایزهای استاندارد پوشاک استوک زنانه ، مردانه و بچه گانه همچنین اندازه‌های استاندارد قسمت‌های مختلف اندام به راحتی می توانید انتخابتان را به یک انتخاب درست تغییر دهید .

سایز بندی پوشاک استوک زنانه

 

اما در حقیق اساس سایزبندی پوشاک استوک زنانه بر اساس سایزبندی های موجود و نوشته شده بر روی پوشاک استوک مطابق شرح ذیل می باشد .

سایز ( S ) که به سایز اسمال یا کوچکترین سایز در پوشاک استوک زنانه معروف است

سایز ( M ) که به سایز متوسط در پوشاک استوک زنانه معروف است

سایز ( L ) که به سایز بزرگ در پوشاک استوک زنانه معروف است

سایز ( XL ) که به بسیار بزرگ در پوشاک استوک زنانه معروف است

سایز ( XXL ) که بزرگترین سایز در پوشاک استوک زنانه بوده و بسیار هم محدود و کم تولید است .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز بندی پوشاک استوک ( تاناکورا نو و بهداشتی ) مقالات زیر را پیشنهاد می دهیم :

جدول سایزبندی پوشاک استوک زنانه

جدول سایزبندی پوشاک استوک مردانه

جدول استاندارد سایز لباس در کشورهای مختلف

 

تماس با مجتمع تجاری کیا استوک :

جهت ثبت سفارش، خرید، مشاهده تصاویر نمونه اجناس در کانال های تلگرام و اینستاگرامی و یا کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک بفرمایید :

تماس با ما

  انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 791873

دیدگاه های کاربران (0)

ایران - آذربایجان غربی - مهاباد - مرکز پخش پوشاک اروپایی

بزرگترین مجتمع فروش عمده و خرده پوشاک استوک اروپایی مارک دار ( پوشاک نو با برند اروپایی ) در مهاباد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما