بزرگترین مجتمع فروش عمده و خرده پوشاک استوک مارک دار اروپایی و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت حضوری و اینترنتی

محل لوگو

نظرسنجی سایت

کدام نوع پوشاک را بیشتر نیاز دارید؟

روتختی استوک


روتختی استوک

روتختی

ست روتختی استوک یا روتختی استوک از بارزترین و مهمترین عناصر در تکمیل فرآیند دکوراسیون اتاق خواب شما می باشد. سرویس روتختی شما می تواند ترکیب مناسبی با پرده ها، فرش، پارکت، مبلمان اتاق خواب مانند میز آرایش. بر همین اساس شیک ترین ، تک ترین و بهترین سرویس های روتختی استوک را از بهترین برندهای تولیدکننده استوک اروپایی نو برای شما تهیه نموده است تا با خاطری آسوده اقدام به خرید نمائید.

ایجاد یک ترکیب مناسب در رنگ ها و طرح ها علاوه بر اینکه می تواند اتاق خواب شما را به یک محل آرام و دنج تبدیل کند می تواند به آن شخصیت نیز بدهد. بهترین انتخاب برای استفاده روزانه روتختی های استوک است که در سال های اخیر شاهد تنوع در طرح ها و رنگ های آن نیز بوده ایم.

جهت ثبت سفارشات روتختی و آگاهی از آخرین اخبار و بروزترین قیمت ها و میکس و تنوع محصولات، سایز بندی و ... حتما از طریق کانال های مجازی و وبسایت های رسمی کسب اطلاع فرمایید.
 

کسب اطلاعات بیشتر با خواندن مقالات در زمینه استوک، کالای استوک و تاناکورا مهاباد در لینک های زیر :

استوک چیست ؟ و به چه چیزی کالای استوک می گویند ؟

پوشاک زنانه و استوک

نحوه تضمین کیفیت و ضمانت خرید از فروشگاه استوک کالا

 

تماس با مجتمع تجاری کیا استوک :

جهت ثبت سفارش، خرید، مشاهده تصاویر نمونه اجناس در کانال های تلگرام و اینستاگرامی و یا کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک بفرمایید :

تماس با ما

  انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 63144

دیدگاه های کاربران (0)

ایران - آذربایجان غربی - مهاباد - مرکز پخش پوشاک اروپایی

بزرگترین مجتمع فروش عمده و خرده پوشاک استوک اروپایی مارک دار ( پوشاک نو با برند اروپایی ) در مهاباد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما