بزرگترین مجتمع فروش عمده و خرده پوشاک استوک مارک دار اروپایی و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت حضوری و اینترنتی

محل لوگو

نظرسنجی سایت

کدام نوع پوشاک را بیشتر نیاز دارید؟

پرده استوک


پرده استوک

پرده

زیباترین نمود واقعی از تنوع دکوراسیون را با پرده می توان ایجاد نمود در واقع کاربرد پرده تا حدی است که از آن حتی در جلوگیری از ورود نور به هال و پذیرایی و اتاق خواب ها بهمراه زیباسازی و نمود بخشی توسط پرده می توان الهام گرفت.

و این در حالی است که پرده فقط به عنوان یک ابزار جلوگیری از ورود نور یا پوشاننده دید نبوده بلکه در اصطلاح معماری به عنوان ایده نیز اط پرده و تنوع دید می توان کمک گرفت ، پرده خود به تنهایی هم قشنگ بوده و در جدا سازی اوپن از پذیرایی می تواند نقش کاملی ایفا نموده و پرده همچنین در حمام و سرویس بهداشتی هم کاربرد خود را داشته و در ساختمان پرده از اقلام مهم و تاثیرگذاری است.

جهت ثبت سفارشات پرده و آگاهی از آخرین اخبار و بروزترین قیمت ها و میکس و تنوع محصولات، سایز بندی و ... حتما از طریق کانال های مجازی و وبسایت های رسمی کسب اطلاع فرمایید.

 

کسب اطلاعات بیشتر با خواندن مقالات در زمینه استوک، کالای استوک و تاناکورا مهاباد در لینک های زیر :

پادری و تنوع آن

روتختی و ست های رو تختی

ضمانت خرید و بازگشت وجه برای خرید های خرده

 

تماس با مجتمع تجاری کیا استوک :

جهت ثبت سفارش، خرید، مشاهده تصاویر نمونه اجناس در کانال های تلگرام و اینستاگرامی و یا کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک بفرمایید :

تماس با ما

  انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 52704

دیدگاه های کاربران (0)

ایران - آذربایجان غربی - مهاباد - مرکز پخش پوشاک اروپایی

بزرگترین مجتمع فروش عمده و خرده پوشاک استوک اروپایی مارک دار ( پوشاک نو با برند اروپایی ) در مهاباد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما