بزرگترین مجتمع فروش عمده و خرده پوشاک استوک مارک دار اروپایی و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت حضوری و اینترنتی

محل لوگو

نظرسنجی سایت

کدام نوع پوشاک را بیشتر نیاز دارید؟

جوراب استوک


جوراب استوک

جوراب

از قدیم الایام پوشاندن پا جهت حفظ گرمای بدن و جلوگیری از بیماری و نیز زخمی شدن پا جوراب آهمیت فراوانی داشته و جوراب در فرهنگ اقوام و ملل مختلف تنوع داشته و کهنترین جوراب کشف شده متعلق به دوران قدیم 500 سال قبل از تولد مسیح در کناره رود نیل بوده و نشان دهنده فرهنگ کهن استفاده از جوراب دارد.

در تنوع جوراب استوک بایستی گفت که جوراب های استوک با تنوع فراوان و کیفیت عالی تحت لیسانس شرکت های اروپایی تولید شده که عموما کیفیت های بالا در تولید جوراب بکار رفته اند و شامل اقلام زیر می باشد :

 جوراب مردانه

 جوراب زنانه

 جوراب بچه گانه

 جوراب ساق دار

 جوراب بدون ساق

جهت ثبت سفارشات جوراب و آگاهی از آخرین اخبار و بروزترین قیمت ها و میکس و تنوع محصولات، سایز بندی و ... حتما از طریق کانال های مجازی و وبسایت های رسمی کسب اطلاع فرمایید.

کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی با خواندن مقالات در زمینه استوک، کالای استوک در لینک های زیر :

کیف و کفش زنانه مردانه و بچه گانه

کمربند

ضمانت خرید و بازگشت وجه برای خرید های خرده

 

تماس با مجتمع تجاری کیا استوک :

جهت ثبت سفارش، خرید، مشاهده تصاویر نمونه اجناس در کانال های تلگرام و اینستاگرامی و یا کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک بفرمایید :

تماس با ما

  انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 16670

دیدگاه های کاربران (0)

ایران - آذربایجان غربی - مهاباد - مرکز پخش پوشاک اروپایی

بزرگترین مجتمع فروش عمده و خرده پوشاک استوک اروپایی مارک دار ( پوشاک نو با برند اروپایی ) در مهاباد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما