بزرگترین مجتمع فروش عمده و خرده پوشاک استوک مارک دار اروپایی و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت حضوری و اینترنتی

محل لوگو

نظرسنجی سایت

کدام نوع پوشاک را بیشتر نیاز دارید؟

مارک پوشاک استوک


مارک پوشاک استوک

مارک پوشاک استوک

از جمله مارک و برند های معتبر در زمینه کاری پوشاک استوک که مجتمع تجاری کیا اقدام به واردات و پخش اجناس و کالای استوک ( تاناکورای کاملا نو و بهداشتی ) نموده است به شرح تعدادی از این مارک و برندها پرداخته و اشاره ای خواهیم داشت تا شما مشتریان گرامی با نام آنها آشنا شده و از کشور سازنده و یا تولید کننده آن اطلاع یابید البته هر چند باید اشاره نمود که مارک پوشاک استوک اگر با نام کشوری مثلا مانند آلمان باشد امکان تولید محصول در کشور دیگری مانند مالزی ، چین ، و ... نیز تحت لیسانس و کنترل کیفی همان شرکت وجود دارد.

از جمله مارک های معتبر در زمینه پوشاک استوک می توان به jpc بلژیک ، Kiabi فرانسه، bpc بونپریکس المان ، Only ایتالیا ، Veromoda ایتالیا ، Vila  ایتالیا ، و گروه هولدینگ مشهور آلمانی Ledl با ترکیبی از Crivet ( ورزشی ) esmara ( زنانه ) leverge ( مردانه ) Loupilo ( بچه گانه ) و ... اشاره نمود .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پوشاک استوک ( تاناکورا نو و بهداشتی ) مقالات زیر را پیشنهاد می دهیم :

پوشاک استوک زنانه

پوشاک استوک مردانه

استوک چیست ؟

 

تماس با مجتمع تجاری کیا استوک :

جهت ثبت سفارش، خرید، مشاهده تصاویر نمونه اجناس در کانال های تلگرام و اینستاگرامی و یا کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک بفرمایید :

تماس با ما

  انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 160294

دیدگاه های کاربران (0)

ایران - آذربایجان غربی - مهاباد - مرکز پخش پوشاک اروپایی

بزرگترین مجتمع فروش عمده و خرده پوشاک استوک اروپایی مارک دار ( پوشاک نو با برند اروپایی ) در مهاباد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما